magiv9magiv9 Can't own them all, no space :(

Figuurit (229)

Tietoja

Hi,
I started figure collecting in January 2010 ever since I saw the nendoroid vocaloid petite series from Play-asia.
Just watch this video on how adorable they are :P
[ext link ]
[ext link ]
[ext link ]

Fave stores would be amiami and rosarybox from ebay
Worse store = Hobby link japan


Favorite figure and nendoroid would be Alter Yami/Fate and GSC Asakura Otome xD

kommenttia (76)

011 kuukautta sittenNaelythNaelyth
magiv9 (11 kuukautta sitten) #16057172*gasps* /disappointed

OOPS I misread, lol! But my feelings still stand. I like her twintails more, but I wish she had the white outfit of the original. I bet it could be modded if you bought both and just swapped the heads, but ain't no one got the money for that, haha.

Sorry about that! Disappointment from senpai is a sad thing indeed!
011 kuukautta sittenmagiv9magiv9
Naelyth (11 kuukautta sitten) #16036513I'm glad it kinda worked in the end!! Hopefully she'll be okay. :D
She's a gorgeous figure! I too like the original more! I think the red of her outfit in the twin tail version throws me off a little and that's why I don't like it was much, lol.


*gasps* /disappointed
011 kuukautta sittenNaelythNaelyth
magiv9 (11 kuukautta sitten) #16026180I have used the Gunze Mr Cement last night and it worked! Had to wait 2 weeks for it to arruve~
It actually didn't work at first and fell off 2 minutes later until I actually pulled off her body piece and waited the night. It's stuck to the base and I even tried shaking it but I'm not confident in it enough to not have her lean against the back of my cabinet.
So yeah all good now and I'll keep epoxy in mind but~
Original < Twin tail :D


I'm glad it kinda worked in the end!! Hopefully she'll be okay. :D

She's a gorgeous figure! I too like the original more! I think the red of her outfit in the twin tail version throws me off a little and that's why I don't like it was much, lol.
011 kuukautta sittenNaelythNaelyth
Hi! I don't know if you've already fixed your Olivia, but what I used was epoxy. But because epoxy melts plastic together, she won't ever come off again, lol. She's technically not removeable anyway, so that's probably not a problem, but just something to know!

Please disregard this if you've already glued her! :D
011 kuukautta sittenRejean235Rejean235 Give her a weapon
magiv9 (11 kuukautta sitten) #15758105Wow was looking through my old notifications and saw your 700figure pics... *jaws drpped*.
Is this what they called a real harem?
How to even remember all their names :x
Hi,

No, since they are only PVC, I would not want one anyway; way too many problems.
Unfortunately I'm bad with names, so I have to look them up when I need them.

Näytä lisää kommentteja

magiv9

Yksityiskohdat

Lue lisääKuvat (27)

touhou_project nendoroid saber k-on! good_smile_company fate_testarossa kuroshitsuji takamachi_nanoha izayoi_sakuya fate/stay_night nakano_azusa sebastian_michaelis amano_tooko bungaku_shoujo nendoron ud...vocaloid nendoroid_petit touhou_project nendoroid saber hatsune_miku k-on! saber_lily good_smile_company kuroshitsuji izayoi_sakuya fate/stay_night nakano_azusa ibuki_suika sebastian_michaelis nendoron f...

Lue lisääSuosikki-kuvat (24)

vocaloid hatsune_miku good_smile_company crypton_future_media sadamoto_yoshiyuki suzu_(atomic-bom)vocaloid nendoroid hatsune_miku good_smile_company nendoron crypton_future_media rabbit_yukine ichihashi_takuya wonder_festival_2017_[winter]

Lue lisääKaverit (8)

Lue lisääKlubit (38)