Loading
KotiBlogitArtikkeli #41519kommenttia
Import from Japan

October/November Loot! ☆kommenttia • October/November Loot! ☆

  • 6pt
    shizuiza 臨也ラブ!
    Prettybarf (1 vuotta sitten) #44175804Sending u 2 gay baby jail for buying yaoi donjonshi underage
    View spoilerHide spoilerjk obvbut still hilarious how easy it is to do that lmao


    https://farm5.staticflickr.com/4915/46001889911_e10dd628e8_o.png

    pls forgive me momther
    1 vuotta sitten
    2pt
    YusukeKitagawa (1 vuotta sitten) #44126756Thank you!! I know right, I couldn't resist buying them ahaha ^^;; Hope you can get Psyche soon! :-) Thank you!! <3
    1 vuotta sitten
    5pt
    Sending u 2 gay baby jail for buying yaoi donjonshi underage
    View spoilerHide spoilerjk obvbut still hilarious how easy it is to do that lmao[\spoiler]
    1 vuotta sitten
    1pt
    shizuiza 臨也ラブ!
    firesfly (1 vuotta sitten) #44135929Love your Loot!
    Drrr! Its such an awesome series and I wished I could have a few more merchandises from them as well but right now, it's a little harder to find them around here. I was close to buying ITEM #364200 too but I got the opportunity to buy another one I was looking for for a good price so he has to wait a little longer.

    Thank you!! =)

    It really is, I enjoyed every second of the series pretty much. Sucks to hear about that, though. Hopefully you can find some stuff soon ^^

    That actually happened to me too! I had messaged a guy, and he never answered me. Turns out he sold Izaya and I didn't find out till months later haha

    When you do get him, though, it'll totally be worth the wait. He looks good in the photos, but even better irl!
    1 vuotta sitten
    2pt
    Love your Loot!

    Drrr! Its such an awesome series and I wished I could have a few more merchandises from them as well but right now, it's a little harder to find them around here. I was close to buying ITEM #364200 too but I got the opportunity to buy another one I was looking for for a good price so he has to wait a little longer.
    1 vuotta sitten
    1pt
    shizuiza 臨也ラブ!
    LadyLavellan (1 vuotta sitten) #44135243PHEW
    That Kakyouin/Jotaru doujin is S P I C Y, haha. Just the cover illustration blew me away! Congrats on all the loot! The straps look super cute. Glad you're enjoying DRRR once more.

    Ugh, I agree ;w; I had read it online before, but holy shit, it was too sexy to not buy...! I love Amarans' doujin, it's always super hot... (*μ_μ)
    Thank you! I'm super glad I rekindled my love for the series, I forgot how amazing it was (´;ω;`)
    1 vuotta sitten
    4pt
    LadyLavellan JennaroniPepperoni
    PHEW
    That Kakyouin/Jotaru doujin is S P I C Y, haha. Just the cover illustration blew me away! Congrats on all the loot! The straps look super cute. Glad you're enjoying DRRR once more.
    1 vuotta sitten
    1pt
    shizuiza 臨也ラブ!
    kishitani (1 vuotta sitten) #44126565Very nice loot!!!! The Durarara!! charms are so cute!!!! I love Psychedelic Izaya, I hope I can add him to my collection soon~
    Thank you!! I know right, I couldn't resist buying them ahaha ^^;; Hope you can get Psyche soon! :-)
    1 vuotta sitten
    3pt
    Very nice loot!!!! The Durarara!! charms are so cute!!!! I love Psychedelic Izaya, I hope I can add him to my collection soon~
    1 vuotta sitten
    0pt
    shizuiza 臨也ラブ!
    Solarstormflare (1 vuotta sitten) #44125710Nice loot! I haven't watched much durarara but i like pink Izaya :D
    Thanks! =) I agree, Psyche is super cute! Love his design ;w;
    1 vuotta sitten
  • 11 kommenttia
    FirstEdellinen12SeuraavaLast
Import from Japan